נתניהו ומודי נפגשו עם הילד מויישי הולצברג: "מתגעגע למומביי"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו ומודי נפגשו עם הילד מויישי הולצברג: "מתגעגע למומביי"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו וראש הממשלה ההודי, נרנדרה מודי, נפגשו עם הילד מויישי הולצברג בנם של גבי ורבקי הולצברג הי"ד שנהרגו במתקפת טרור במומביי • בתוך כך, נחתמו הסכמי שיתופי פעולה רבים בין המדינות

    ראשי הממשלות והילד
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת הודו נרנדרה מודי נפגשו עם הילד מוישי הולצברג שהוריו נרצחו בפיגוע במומביי ב-2008.

    מוישי סיפר כי הוא מתגעגע להודו וראש הממשלה מודי אמר כי מדינתו פתוחה לפניו. רה"מ נתניהו הזמין את מוישי ללוות אותו בביקורו העתידי בהודו. הילד מוישי בא בליווי הסבים והסבתות: הורי אביו נחמן ופרידה הולצברג, והורי אימו שמעון ויהודית רוזנברג, וביחד עם סנדרה שהייתה המטפלת שלו בהודו ובאה עמו ארצה.

    בתוך כך, נחתמו שיתופי פעולה רבים בין המדינות. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "בפגישותינו אתמול ובפגישה היום, דנו, יחד עם חלק משרינו ועם פמלייתך, בנושאים רבים שבהם אנו מרגישים שביכולתנו לחולל שינוי גדול. שינוי גדול במים, בחקלאות, בבריאות – בתחומים רבים כל כך. בתחומים אשר משפיעים על חיי העמים שלנו, רווחתם, אפשרויות התעסוקה שלהם, אריכות ימיהם ואיכות חייהם"

    "ראש הממשלה מודי ואני מנסים להסתכל למרחק בעוד רגלינו נעוצות באדמה. הסמכנו את צוותינו להגיש לנו תכניות קונקרטיות בתחומים המגוונים האלה עד ה- 1 בינואר. לכן, זה מעשי ביותר. אנחנו מתכוונים להביא את התחומים המגוונים האלה לידי מימוש".

    "יש ביכולתם לחולל מהפכה ביחסים ביננו אך גם בחייהם של מיליוני בני אדם. בהודו מדובר במאות מיליוני בני אדם, אבל אנחנו מדברים על אפילו מעבר לכך. אנחנו מדברים גם על שתוף פעולה במדינות עולם שלישי ועל עבודה משותפת כדי להיטיב את עתיד עמי אפריקה. הודו נוכחת שם, ישראל נוכחת ונכנסת לאפריקה ואנו חושבים שעל ידי שילוב כוחות בתחומים רבים שדנו בהם ואחרים, אנו יכולים גם לעזור לעמי אפריקה. לכן, זה מאוד מרגש וזה מראה לכם איך אנחנו מנצלים את העתיד".



    0 תגובות